PRVNÍ ZÁPAS KLUKŮ Z FOTBALOVÉ ŠKOLKY

11.09.2014 10:55

Dnes 10.9. jsme sehráli 2 přátelské zápasy v rámci tréninku fotbalové školky. Kluků bylo požehnaně, takže jsme se rozdělili na čtyři týmy po pěti hráčích. Musím konstatovat, že mě kluci mile překvapili. Před týdnem jsme balon použili minimálně a pouze jsme běhali, ale postupně je vidět, že kluci přišli hrát fotbal a že umí kopnout i do balonu už z domova. První zápas pět na pět byl hodně vyrovnaný a skončil remízou 0:0. V druhém zápasu došlo i na vítězství 3:0, zde kraloval Kryštof se dvěma góly, ale musím konstatovat, že mu to soupeři dost usnadnili, když se dohadovali více mezi sebou, kdo bude vlastně v bráně, než by hráli fotbal.
Závěrem bych chtěl z organizačních důvodů poprosit o trpělivost. Jména kluků mi do hlavy nejdou tak rychle jak bych chtěl. Buď už moc stárnu a nebo je to tím, že před čtyřmi roky jsem na podzim začínal asi tak s deseti kluky. Myslím, že už rozponávám jménem minimálně sedm kluků a bude to čím dál tím lepší a hlavně jsem získal nové pomocníky z řad dorostu. Ruda i Martin studují střední školu na Jarově - managemet ve sportu. Ruda už má dokonce v druhém ročníku i přípravu na trenérskou licenci C, takže vlastně pomáhame mi jemu a Martin se na to může připravit už v prváku. Nechci a hlavně nemůžu zapomenout ani na Honzu, kterému práce nedovolí být s námi ve středu, ale v pátek budeme vždy v plné síle a budeme se na kluky vždy těšit.
Tímto jsem Vám představil náš realizační tým, který bude fungovat na 100 procent a pokud by nastaly nějaké problémy, budeme to operativně řešit s pomocníky z dorostu a nebo případně z řad Vás tatínků. Takto jsme zde začali my všchni kdo tu máme děti a rádi tak přivítáme někoho nového z Vás do našich řad.

Ruda trenér