Turnaj MLŽ

05.09.2016 08:16

Vážení rodiče a super kluci.
Děkuji Vám za náš první sobotní turnaj. Děkuji hlavně mamkám za připravené pohoštění pro všechny, poté Jardovi (taťkovi Berťase od nás) a Míšovi Kubeníkovi z A - týmu za perfektní rozhodcování. Ale pojďme k turnaji, věděli jsme, že jsme mladí a že se jdeme učit. Taky jsem to v pátek klukům zdůraznil a možná, že někteří se toho lekli. Takže jednoduché hodnocení moje, Rudy i dalších přihlížejících (Kačka, Kašpy, Lukš a další). Kiky jako starý harcovník z minulého ročníku vše perfektně odmakal a podržel tým. Největší obdiv pro Vítka a Kubu Vláška - trochu jsme to čekali, ale bylo tam ještě něco navíc - pánové super. Kuba Veselý - super brána, v poli trochu moc na sebe, ale bomba. Kryštof, Adam, Berťas - jednoduše milé překvapení, super nasazení a bojovnost, musím konstatovat,že tam bylo něco víc proti očekávání (Áda v poli). Filip, Dáda, Dan, Vojta - kluci vy jste postupem času dělali co jsme čekali, ale nevím jestli jsem Vás nezastrašil pátečním projevem a nebo jestli jste se nelekli soupeřů na hřišti. Nedělejte to, jste výborní a hrajte to co umíte, bylo to chvílema vidět a doufám, že se příště připojíte ke Kubovi a Vítkovi, my to od Vás čekáme a vy na to máte. Luky a Váša - kluci vy jste prostě démoni - líbí se mi Vaše týmovost a radost být s klukama, začněte makat fotbalově (vy na to máte - tak to pro mě udělejte) a budeme se bavit třeba o základní sestavě.
Někdo by řekl, že páté místo je prohra, ale pro mě je to příjemný vstup do sezony a teď už víme kde tlačit na pilu, abychom zkusili postoupit výsledkově směrem na horu. Nicméně jsme stále na zkušené a chceme, aby si zahráli všichni kluci.

Díky
Ruda a Ruda